2011. február 14., hétfő

Töredékes...Már nincs 1 hét

Ezt a bejegyzést 1 héttel ezelőtt kezdtem el, de nem sikerült befejezni, mert Csibe felébredt álmából. Most itt vannak nagymamáék, újra megpróbálkozom....

Én kérek elnézést, minekutána mindenki érdeklődött, hol marad a havi elszámoló. Nekik üzenem, hogy Benedek már kb fél éves kora óta nem ír ilyesmit, mert túlságosan elfoglalt ahhoz, hogy nap hosszat a laptop előtt üljön és leveleket körmöljön. Éppen ezért engem bízott meg vele, hogy a blogján vezessem aktuális ténykedéseit. Igyekszem is ennek a feladatomnak megfelelni, de bizony nem könnyű egy olyan csöndes pillanatot találni, mint a mostani, amikor át tudok lényegüni abba a megfelelő hanguatba, ami egy ilyen komoly bejegyzés megírásához szükségeltetik. Kicsit gyanús is, hogy éppen alszik a fiatalúr. Délelőtt elkísértük Zozi barátnőnket shoppingolni, és utána mindkét apróság elaludt a kocsiban. Én ugyan meg voltam győződve róla, amint kiveszem az autóból felébred, ehhez képest lassan egy órája húzza a lóbőrt. Oly annyira gyanús vot a dolog, az előbb be is mentem a szobájába megnézni lélegzik e.... Erre elfordította a fejét, és alszik tovább. Akármi is legyek, ha értem ezt.
A mai bejegyzés apropója az a különleges esemény, hogy Benedek, egy hét múlva betölti első élet évét. Ezt nem csak leírni hihetetlen, de belegndolni is, hogy az én icuri-picuri kicsi fiam....

1 héttel később, fülig 1 évesen a következő bejegyzésben.
Előzetes:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése